Pilates Efterfødselstræning

Pilates er den bedste træningsform, når du vil i form igen efter fødslen.

Pilates Efterfødselstræning er et skræddersyet 10-ugers forløb. Det er skabt specielt til dig, der vil i form efter graviditet og fødsel.

Igennem de 10 uger træner du fokuseret på de områder, du har belastet under graviditet og fødsel – herunder bækkenbund, mave og ryg. I træningen benytter vi os både af Springboard, Barrels, Magic Circle, bolde, blokke, elastikker og vægte.

Træningen hjælper dig med at genopbygge din krop indefra og ud. Pilates Efterfødselstræning er særdeles velegnet til dig, der hurtigt og effektivt vil i god og stærk form igen. Vi anbefalder at du først starter med at træne 8 uger efter du har født, hvis der ingen komplikationer har været under fødslen.

De små guldklumper er naturligvis velkomne, de vil dog som udgangspunkt ikke være en del af træningen. Og har de brug for en lur, har vi masser af plads til barnevogne i gården.

“Som nybagt mor har jeg nydt at komme på efterfødselsholdet, hvor jeg fik fokus på at styrke min egen krop, som virkelig trængte. Jeg har nydt at komme et sted, hvor der var plads til, at mit barn også fyldte lidt i rummet.”  

“Kan på det varmeste anbefale dette sted og instruktørernes ekspertise. Jeg har gået hos Pilates Cph lige siden, da min krop virkelig har godt af det, og kun mere efter jeg har fået et barn, som kræver at jeg holder mig fysisk stærk.”

Loulou Iversen

Cand. Mag. og psykoterapeut

INFO & PRIS

Hvornår

Efterfødsel 2 (Fortsætter hold)
Tirsdag d. 20. feb. – 24. april.
kl. 11.30-12.30
(2 pladser tilbage)

Torsdag 22. feb. – 03. maj.
kl. 10.00 – 11.00
(ingen undervisning 29. marts)

Torsdag 15. mar. – 31. maj.
kl. 12.00 – 13.00

Hvor mange

Max 10 deltagere, så vi kan sikre, at du træner effektivt og korrekt.

Pris

995 kr. for 10 gange.

Ønsker I et lukket forløb, f.eks. til jeres mødregruppe, så kontakt os på info@pilates.dk

 

Tilmeld dig her